Če se odločite za pošiljanje e-računov preko BizBox predala, morate predal odpreti na internetni strani https://www.bizbox.eu . Odpiranje predala opravite z klikom na gumb »PRIJAVA« in nato sledite prikazanim navodilom. Za lažjo registracijo so pripravili tudi kratek film katerega najdete na naslovu http://youtu.be/2SqOvZtPCt8 . Takoj, ko uspešno opravite registracijo, že lahko prejemate eRačune v vaš predal. Da bi lahko začeli račune tudi izstavljati, morate na servisnih straneh Vasco še odpreti predal. V tem linku so objavljena navodila, kako odprete predal na servisnih straneh Vasco https://www.vasco.si/podpora/odpiranje-predala-e-racuni/

efa_e_racun_zzi

Na vseh treh zavihkih vidimo sledeče gumbe, ki omogočajo naslednje funkcionalnosti:

  • Nastavitve: Omogoča nastavljanje prijavnih podatkov za ZZInet, nastavitve oblike izpisa računa, kodo namena in obliko številke računa.
  • Vnesi E-Mail: Na izbranem računu bomo s pritiskom na ta gumb vnesli email na katerega bo prejemnik e-računa dobil obvestilo, da ste mu poslali e-račun.
  • Vnesi TRR: V primeru, da partner nima vnesenega TRRja, se nam bo polje TRR obarvalo rdeče. Ta gumb nam tako omogoča, da vnesemo TRR podjetja, ki se potem zapiše na partnerja in ponovno vnašanje TRRja za tega partnerja ne bo več potrebno.
  • Pregled Partnerja: Odpre nam masko partnerja, kjer lahko lahko popravljamo njegove podatke.
  • Pregled na ekran: Na trenutno izbranem e-računu (obarvanem) nam izpiše PDF računa.

 

Zavihek Pripravljeni eRačuni:

efa_e_racun_zzi

Ko vstopimo v podmeni Pošiljanje eRačunov (BizBox) se nam prikažejo vsi računi, ki še niso bili poslani in imajo na partnerju označeno, da se pošiljajo preko ZZInet.

Pod seznamom vseh neposlanih e-računov imamo sledeče gumbe:

  • Pošlji račun: pošlje trenutni e-račun, ki je trenutno obarvan.
  • Pošlji račun (brez Cert): pošlje trenutni e-račun, ki je trenutno obarvan, vendar brez, da ga digitalno podpišemo.
  • Pošlji vse račune: pošlje vse e-račune, ki jih vidimo na seznamu.
  • Prekliči račun: prekliče trenutni e-račun, ki je označen. E-račun izgine iz seznama. Če želimo račun ponovno poslati, gremo na pregled računov, naredimo desni klik in izberemo E-račun označi za ponovno pošiljanje na ZZI-UJP efa_e_racuni_ponovno_poslji

Zavihek Poslani eRačuni:

efa_e_racun_zzi_poslani_e_racuni

Ta zavihek nam prikazuje vse uspešno poslane e-račune na BizBox. Pri vsakem računu prav tako vidimo status e-računa in morebiten komentar s strani prejemnika e-računa.

Pod seznamom vseh poslanih e-računov imamo sledeče gumbe:

  • Preveri dostavo: posodobi statuse poslanih e-računov, če je prišlo do kakšne nove spremembe.
  • Filter: omogoča nam, da filtriramo račune po datumu ali partnerju.
  • Prikaži celoten opis: prikaže nam celoten opis, ki ga je morebiti vnesel prejemnik e-računa.
  • Komentar: lahko dodamo komentar pri izbranem e-računu.
  • Prenesi paket: omogoča nam, da prenesemo celoten e-račun (PDF in XML).
  • Ponovno pošlji: v primeru, da stranka ni dobila e-računa oz. da ga želimo ponovno poslati, nam ta gumb omogoča to.

Zavihek Napake pri pošiljanju:

efa_e_racuni_zzi_napake_pri_posiljanju

Ta zavihek nam prikazuje vse e-račune, ki so bili neuspešno poslani. Poleg vsakega računa imamo opis napake.

Pod seznamom napak pri pošiljanju e-računov imamo sledeča gumba:

  • Filter: omogoča nam, da filtriramo račune po datumu ali partnerju.
  • Prikaži celoten opis napake: prikaže nam celoten opis, kar nam omogoča, da lažje odpravimo vzrok napake.
eRačuni Pošiljanje eRačunov (ePošta)