Ta meni se razdeli na dva podmenija in sicer:
- 1. Izpis računov za občine
- 2. Izpis seštevka odsotnosti po občinah
5.2.6.1. Izpis računov za občine
V tem meniju najdete rekapitulacije za občine. Te rekapitulacije služijo kot priloge eračunom, ki jih pošljete občinam.
V kolikor zahtevke želite izpisati na papir potem v tem oknu vpišete zgolj mesec, leto in zaporedno številko obračuna. Če pa želite te rekapitulacije pripraviti v PDF datoteko potem sledite navodilom v nadaljevanju.
Za izdelavo PDF datotek za priloge e-računom prav tako vpišite mesec, leto in zaporedno številko obračuna dodatno pa še postavite kljukico pri parametru “PDF ločeno po regresorjih“.Ta parameter namreč naredi za vsako občino svoj PDF, ki ga lahko kasneje priložite e-računom za občine. Program bo datoteke naredil v mapo, ki ste jo izbrali pod “Privzeta mapa za PDF po regresorjih” v našem primeru iz slike bi to bila mapa c:\vascod\12
Ostale parametre vklopite v kolikor dodatne seštevke potrebujete oziroma jih zahteva vaša občina ustanoviteljica.
5.2.6.2. Izpis seštevka odsotnosti po občinah
Nekatere občine zahtevajo tudi rekapitulacijo odsotnosti po občinah. V tem primeru uporabite ta izpis. Pri izpisu vpišete zgolj za katere obračune želite (mesec, leto, številka). Po želji vklopite še parameter, da razdeli izpis tako, da se bo vsak regresor začel na svoji strani.
5.2.5 Izpis računov na posebne položnice (UPN nalogi)
5.2.7 Pošiljanje e-računov