Splošni pogoji uporabe aplikacije mVasco
Splošni pogoji uporabe aplikacije mVasco (v nadaljevanju: Splošni pogoji) urejajo razmerja med imetnikom avtorskih pravic aplikacije mVasco in uporabniki/lastniki/plačniki ter pogoje uporabe aplikacije mVasco. Ti splošni pogoji v 7. poglavju urejajo tudi obveznosti Vasco kot obdelovalca osebnih podatkov v smislu Splošne uredbe o varstvu podatkov (2016/679/EU) v zvezi s podatki, katerih upravljavec je lastnik/plačnik.
Imetnik avtorskih pravic in izvorne kode aplikacije mVasco je podjetje Vasco d.o.o., Poslovna cona A21, 4208 Šenčur, matična št.: 5453186 (v nadaljevanju: Vasco). Vsak uporabnik lahko uporablja mVasco pod navedenimi splošnimi pogoji. Nepooblaščena uporaba ali uporaba v nasprotju s Splošnimi pogoji predstavlja kršitev avtorskih pravic Vasco.
1. Definicije pojmov
Ponudnik je podjetje Vasco d.o.o., Poslovna cona A21, 4208 Šenčur z davčno številko 56041039.
Uporabnik je pravna ali fizična oseba, ki se v aplikaciji mVasco identificira z uporabniškim imenom in geslom ter drugimi s temi Splošnimi pogoji predpisanimi identifikacijskimi sredstvi in se strinja in sprejema te Splošne pogoje ter uporablja aplikacijo mVasco v poslovne namene. Z aplikacijo mVasco, ki teče na napravi z Android operacijskim sistemom verzije 6.0 ali višje, je preko podatkovne povezave povezan z lastnikom/plačnikom licence, ki preko aplikacij Fakturiranje (LT/S) ali Glavna knjiga (LT) ureja dostopne pravice do podatkov in funkcije, ki jih uporabnik v aplikaciji mVasco lahko uporablja.
Lastnik/Plačnik je poslovni subjekt, ki se z aktivacijo uporabnika v aplikacijah Fakturiranje (LT/S) ali Glavni knjigi (LT) zavezuje k plačevanju mesečne licenčnine. Hkrati pridobi pravico administracije Uporabnikov.
Administracija uporabnikov je aktiviranje/deaktiviranje dostopov Uporabnikov, kot tudi nastavljanje funkcij aplikacije mVasco. Izvaja jo Lastnik/Plačnik licenčne pogodbe ali Vasco podpora uporabnikom v imenu in po navodilih Lastnika/Plačnika.
Podpora uporabnikom je storitev, s katero se omogoča komunikacija med Ponudnikom in Uporabnikom ali Lastnikom/Plačnikom in je glede na Splošne pogoje aplikacije mVasco plačljiva po uradnemu ceniku.
Licenčna pogodba je pogodba, s katero Vasco kot dajalec licence prenese licenco na Plačnika, ki se strinja s Splošnimi pogoji.
Licenčnina je znesek, ki ga mora Plačnik plačevati redno za koriščenje licenc aplikacije mVasco.
2. Avtorske pravice
Imetnik vseh materialnih avtorskih pravic in izvorne kode v aplikaciji mVasco je podjetje Vasco.
Uporabnik in Lastnik/Plačnik s sprejetjem Splošnih pogojev pridobita pravico do uporabe aplikacije mVasco s skladu s Splošnimi pogoji.
3. Pogoji uporabe aplikacije mVasco
3.1 Licenčna pogodba je sklenjena, ko oseba, ki je zakoniti zastopnik Lastnika/Plačnika, v imenu Organizacije aktivira Uporabnika v aplikacijah Fakturiranje (LT/S) ali Glavni knjigi (LT) in sprejme Splošne pogoje. S sklenitvijo licenčne pogodbe z Vasco, plačnik pridobi licenco mVasco.
3.2 Lastnik/Plačnik, ki je aktiviral Uporabnika, postane Administrator uporabnika in mu določa pravice dostopa do vsebine aplikacije mVasco , kot tudi izvaja nastavitve in oblikovanje dokumentov po naročilu Uporabnika.
3.3 V primeru, da Administracijo uporabnikov opravlja Ponudnik in ne Plačnik, se porabljen čas Podpore uporabnikom računa po uradnemu ceniku.
3.4 Plačnik se z aktivacijo uporabnika ali več njih in sprejetjem Splošnih pogojev zavezuje k rednemu, mesečnemu plačevanju licenčnine.
3.5 Plačnik je po aktivaciji Uporabnika dolžan sporočiti dostopne podatke Uporabniku. Dostopni podatki so spletna povezava (IP strežnika), dostopna vrata, uporabniško ime in geslo, ki ga je določil Plačnik. Aplikacija mVasco je na voljo na spletni strani www.vasco.si.
3.6 Ob prvi uporabi aplikacije mVasco je Uporabnik dolžan prebrati in potrditi Splošne pogoje. Potrjeni Splošni pogoji so pogoj za uporabo aplikacije mVasco.
3.7 Licenčnina je določena s cenikom, ki ga sprejme Vasco. Vasco s cenikom določi tudi ceno dodatnih storitev ali dostopov v sistem mVasco.
3.8 Podpora uporabnikom se vrši tako za Lastnika/Plačnika, kot za Uporabnika in je plačljiva po uradnem ceniku.
3.9 Vasco ima pravico spremeniti cenik upoštevajoč tržne razmere in gibanje cen.
3.10 Zavezanec za plačilo Licenčnine in podpore uporabnikom je Lastnik/Plačnik. Lastniku/Plačniku račun za licenčnino izstavi Vasco. Lastnik/Plačnik je dolžan plačati Licenčnino Ponudniku v roku 21 dni.
3.11 V primeru, da Lastnik/Plačnik s plačilom Licenčnine zamuja več kot 25 dni, Vasco onemogoči koriščenje licence Lastnika/Plačnika in s tem tudi njegovim Uporabnikom. V tem primeru Uporabnik ne more koristiti aplikacije mVasco, ki jo je uporabljal na podlagi Licence Lastnik/Plačnika. Vasco lahko ponovno omogoči koriščenje Licence Lastnika/Plačnika, ko Plačnik poravna zapadlo Licenčnino. Vasco Lastniku/Plačniku obračuna tudi uporabo storitve za obdobje, v katerem je bila aplikacija onemogočena zaradi zamujanja s plačilom. Lastnik/Plačnik lahko sam preko aplikacij Fakturiranje (LT, S) ali Glavna knjiga (LT) izklopi licenco posameznega Uporabnika, medtem ko lahko vklop licence naredi le Ponudnik. Vklop licence se plača po uradnemu ceniku Vasco d.o.o.
4. Reklamacije
Lastnik/Plačnik ali Uporabnik lahko reklamira račun za Licenčnino ali Podporo uporabnikom v roku 8 dni od datuma izstavitve računa. Reklamacijo sporoči Podpori uporabnikom preko sporočila na reklamacija@vasco.si.
5. Delovanje aplikacije mVasco
Pogoji za nemoteno delovanje aplikacije mVasco so:
- Delujoča strojna in posodobljena operacijska programska oprema Lastnika/Plačnika in Uporabnika,
- Vsaj občasna spletna povezava (odvisno od nastavitev) med Lastnikom/Plačnikom in Uporabnikom,
- Posodobljena Vasco programska oprema na strežniku Lastnika/Plačnika.
6. Pomoč uporabnikom
Lastniki/Plačniki in Uporabniki, ki koristijo licenco mVasco in imajo plačane vse obveznosti do Ponudnika, lahko koristijo Vasco Pomoč uporabnikom.
Pomoč uporabnikom se vrši preko telefona, elektronskih sporočil ali spleta med delovniki od 7:30 do 10:30 in od 11:15 do 15:45.
Pomoč uporabnikom je plačljiva po uradnemu ceniku.
7. Obdelava osebnih podatkov
7.1 To poglavje ureja razmerja med Lastnikom/Plačnikom kot upravljavcem osebnih podatkov in Vasco kot obdelovalcem osebnih podatkov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov v okviru aplikacije mVasco, zlasti opredeljuje:
- vsebino obdelave osebnih podatkov,
- naravo in namen obdelave osebnih podatkov,
- vrste osebnih podatkov,
- kategorije posameznikov, na katere se osebni podatki nanašajo,
- pravice in obveznosti Lastnika/Plačnika in Vasco v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,
- trajanje obdelave osebnih podatkov ter
- ukrepe po prenehanju obdelave osebnih podatkov.
7.2 Vasco izjavlja, da zagotavlja zadostna jamstva za izvedbo ustreznih tehničnih in organizacijskih ukrepov v skladu s temi splošnimi pogoji in Splošno uredbo o varstvu podatkov (v nadaljevanju tudi GDPR) na tak način, da obdelava zagotavlja varstvo pravic posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.
7.3 Plačnik jamči, da bo Vasco v obdelavo posredoval oziroma mu drugače prepustil v obdelavo le tiste osebne podatke, v zvezi s katerimi razpolaga z ustrezno pravno podlago za obdelavo.
7.4 Vasco bo osebne podatke, s katerimi se seznani oziroma jih prejme za potrebe izvajanja te pogodbe, obdeloval izključno v imenu in za račun Lastnika/Plačnika in le v okviru in obsegu potrebnem za namen izvajanja storitev po teh splošnih pogojih, in sicer:
- izvajanje nalog administriranja uporabnikov, če je tako dogovorjeno med Lastnikom/Plačnikom in Vasco;
- zagotavljanje podpore uporabnikom, v kar je vključeno tudi obveščanje po elektronski pošti in preko aplikacije o novih različicah programskih paketov, delovanju in novih funkcijah aplikacije;
- zagotavljanje infrastrukture za avtomatiziran prenos podatkov, ki jih v aplikacijo vnese uporabnik, do Lastnika/Plačnika;
- izvajanje storitev tehnične podpore in vzdrževanja aplikacije (telefonska in internetna pomoč lastniku/plačniku, pomoč pri odpravi napak na programih pri lastniku/plačniku, svetovanje lastniku/plačniku pri organizaciji dela, odpravljanje motenj pri delovanju programske opreme lastnika/plačnika).
7.5 Ponudnik bo Uporabnika in Latnika/Plačnika po elektronski pošti in na druge načine obveščal o novih različicah programskih paketov ter o drugih novostih in spremembah v njegovi ponudbi. Uporabnik, ki je fizična oseba, lahko kadarkoli ugovarja prejemanju obvestil o novostih in spremembah v Ponudnikovi ponudbi, ne pa tudi prejemanju obvestil o novih različicah programskih paketov in obvestilih o delovanju in funkcionalnostih aplikacije mVasco.
7.6 Vasco se zaveda, da namene in sredstva obdelave osebnih podatkov določa izključno Lastnik/Plačnik. Vasco ne bo sam določal namenov in sredstev obdelave osebnih podatkov, s katerimi se seznani oziroma jih v obdelavo prejme od Lastnika/Plačnika ali Uporabnika po teh splošnih pogojih.
7.7 Vasco obdeluje osebne podatke, ki jih Lastnik/Plačnik upravlja z aplikacijo mVasco, kar vključuje osebne podatke, ki jih Uporabnik vnese ali drugače obdeluje z uporabo aplikacije mVasco, ter podatke o Uporabnikih aplikacije mVasco (dnevnik sledljivosti obdelav).
7.8 Vasco osebne podatke po teh splošnih pogojih obdeluje izključno po navodilih Lastnika/Plačnika in izključno v obsegu, ki je nujen za izvedbo posamezne storitve. Osebne podatke obdeluje tako, da:
- jih hrani,
- se z njimi seznani ob odpravljaju tehničnih težav, ali
- jih po navodilih plačnika ali na zahtevo Uporabnika v okviru zagotavljanja podpore Uporabnikom ali Lastniku/Plačniku izbriše, popravi, vnese, izvozi, analizira ali strukturira.
7.9 Lastnik/Plačnik za namen izvajanja storitev iz 4. odstavka tega člena Vascu omogoča dostop do osebnih podatkov, ki jih Lastnik/Plačnik obdeluje z uporabo aplikacije mVasco preko oddaljenega dostopa ali v prostorih Lastnika/Plačnika.
7.10 Vasco osebnih podatkov, ki jih prejme po tej pogodbi, ne bo iznašal v tretje države, razen v primeru in v obsegu, če to od njega zahteva pravo EU ali RS. V tem primeru bo pred iznosom osebnih podatkov v tretje države obvestil Uporabnika v skladu z veljavno zakonodajo.
7.11 Kadar Lastnik/Plačnik osebne podatke, ki jih obdeluje v aplikaciji mVasco, za potrebe izvajanja storitev podpore plačniku posreduje Vascu, jih mora posredovati izključno preko namenskega servisa, ki se požene iz menija 8.E.2 v programih Fakturiranje (LT, S) ali Glavna knjiga (LT) ali iz aplikacije mVasco v meniju “Pošlji bazo na strežnik”. Lastnik/Plačnik ali Uporabnik ima v meniju 8.E.2 za pošiljanje podatkov možnost vnesti sporočilo (opis težave oziroma naročilo storitve) in pripeti tudi druge datoteke (.pdf, .docx, .xlsx) z lastnega trdega diska, z namenom dodatne razjasnitve težav tehnični pomoči Vasca. Iz aplikacije mVasco pa mora pri pošiljanju podatkov vnesti svoje geslo. Baza podatkov, poslana preko menija 8.E.2 se ob pošiljanju samodejno pripne sporočilu in je poslana preko Vasco servisa v namenski odjemalec na strežnik Vasca. Ob pošiljanju se zabeleži tudi ime aplikacije, iz katere se podatki pošiljajo za pravilno razvrstitev zahteve v odjemalcu sporočil. Ob pošiljanju podatkov Vasco prejme tudi celoten arhiv vse programske opreme Vasca, ki jo Lastnik/Plačnik in Uporabnik uporablja in zaganja iz aktualne mape na svojemu računalniku/strežniku. Pošiljanje podatkov na način, ki je drugačen kot določajo ti splošni pogoji (npr. preko priponke v elektronskem sporočilu), zaradi varovanja programske opreme Vasco, hitrejšega in bolj učinkovitega izvajanja podpore plačniku in zaradi varovanja osebnih podatkov, ki jih lastnik/plačnik posreduje Vasco, ni mogoče. Osebni podatki so ob pošiljanju zaščiteni z uporabniškim imenom in geslom, ki ga Vasco dodeli Plačniku oziroma Uporabniku. Brez uporabniškega imena in gesla pošiljanje podatkov ni mogoče. Vsako prejeto sporočilo z bazo podatkov se samodejno opremi z unikatno številko (t. i. ticket number). Pošiljatelj prejme samodejni odgovor o uspešnosti prenosa podatkov in unikatno številko sporočila. Baza podatkov se ob uspešnem prejemu shrani ločeno v posebno mapo na strežniku Vasco, do katerega z uporabniškim imenom in geslom lahko dostopajo le pooblaščeni delavci Vasca. Baza podatkov se v roku dveh dni od odprave težave oziroma izvedbe naročene storitve samodejno izbriše s strežnika.
7.12 Lastnik/Plačnik vsa dodatna navodila, ki jih da Vascu v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki niso opredeljena s to pogodbo, dokumentira.
7.13 Plačnik ima pravico, da enkrat letno, pa tudi kadar zazna nepravilnosti ali je o njih obveščen, pri Vascu na svoje stroške izvede oziroma naroči zunanjemu izvajalcu, da zanj izvede, revizijo oziroma pregled postopkov in ukrepov, ki jih v zvezi z obdelavo osebnih podatkov po teh splošnih pogojih izvaja Vasco. Vasco je dolžan Lastniku/Plačniku oziroma zunanjemu izvajalcu omogočiti pregled in pri njem aktivno sodelovati.
7.14 Vasco je dolžan Lastniku/Plačniku, dati na voljo vse informacije za dokazovanje izpolnjevanja svojih obveznosti na področju varstva osebnih podatkov, v zvezi z obdelavo podatkov, ki jo izvaja po teh splošnih pogojih.
7.15 Lastnik/Plačnik dovoljuje in se strinja, da Vasco po lastni izbiri najame drugega obdelovalca za izvedbo posameznih nalog obdelave osebnih podatkov v okviru izvajanja storitev plačljive podpore po tej pogodbi (v nadaljevanju: podpogodbeni obdelovalec). Vasco bo Lastnika/Plačnika o vseh nameravanih najemih podpogodbenih obdelovalcev obvestil v razumnem roku pred prepustitvijo osebnih podatkov v podobdelavo, najkasneje pa v roku 15 dni pred prepustitvijo v podobdelavo. Lastnik/Plačnik ima pravico nasprotovati najemu izbranega podpogodbenega obdelovalca in ima v primeru, če Vasco vztraja pri najemu tega podpogodbenega obdelovalca, pravico odpovedati to pogodbo brez odpovednega roka s takojšnjim učinkom. Če Lastnik/Plačnik do nameravane prepustitve v podobdelavo ne izkoristi pravice do odstopa od pogodbe, se šteje, da se z izbranim podpogodbenim obdelovalcem strinja.
7.16 Vasco s podpogodbenim obdelovalcem uredi razmerja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov z pogodbo ali drugim pravnim aktom, s katerim ga zaveže, da spoštuje enake ali strožje standarde varstva osebnih podatkov, kot jih zahteva to poglavje teh splošnih pogojev. Če podpogodbeni obdelovalec ne izpolnjuje obveznosti v zvezi z varstvom podatkov, Vasco v celoti odgovarja Lastnik/Plačniku za izpolnjevanje obveznosti podpogodbenega obdelovalca.
7.17 Vasco bo tehnične in organizacijske ukrepe za zavarovanje osebnih podatkov zagotavljal v skladu z lastnim Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov, ki ga Lastniku/Plačniku predloži na vpogled na njegovo zahtevo.
7.18 Vasco zagotavlja, da so vse osebe, ki jih pooblasti za neposredno izvajanje obdelave (npr. zaposleni, študenti, podpogodbeni obdelovalci), zavezani k zaupnosti.
7.19 Vasco bo v primeru kršitve varnosti osebnih podatkov brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v roku 48 ur po seznanitvi s kršitvijo, o tem obvestil Lastnika/Plačnika.
7.20 Vasco z ustreznimi tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, v okviru svojih zmožnosti, pomaga Lastniku/Plačniku pri izpolnjevanju njegovih obveznosti v zvezi z uresničevanjem pravic posameznikov, na katere se osebni podatki nanašajo, zlasti mu pomaga:
- pri oblikovanju resničnih in preglednih informacij in sporočil v zvezi z obdelavo osebnih podatkov (12., 13. in 14. člen GDPR);
- pri uresničevanju pravice posameznika do dostopa do podatkov, ki se nanašajo nanj (15. člen GDPR);
- pri uresničevanju pravice posameznika do popravka (16. člen GDPR);
- pri uresničevanju pravice posameznika do izbrisa oziroma t. i. pozabe (17. člen GDPR);
- pri uresničevanju pravice posameznika do omejitve obdelave (18. člen GDPR);
- pri uresničevanju pravice posameznika do prenosljivosti podatkov (20. člen GDPR);
- pri uresničevanju pravice posameznika do ugovora (21. člen GDPR);
- pri uresničevanju pravic posameznika v zvezi z avtomatiziranim odločanjem na podlagi profila (22. člen GDPR).
7.21 Vasco ob upoštevanju narave obdelave in informacij, ki so mu dostopne, pomaga Lastniku/Plačniku pri izpolnjevanju naslednjih obveznosti:
- pri izvajanju ustreznih ukrepov za zavarovanje osebnih podatkov (32. člen GDPR);
- pri uradnem obveščanju nadzornega organa o kršitvi varstva osebnih podatkov (33. člen GDPR);
- pri sporočanju, da je prišlo do kršitve varstva osebnih podatkov, posameznikom, na katere se podatki nanašajo (34. člen GDPR);
- pri izvedbi ocene učinka v zvezi z varstvom osebnih podatkov (35. člen GDPR);
- pri predhodnem posvetovanju z nadzornim organom po opravljeni oceni učinka v zvezi z varstvom osebnih podatkov (36. člen GDPR).
7.22 Pomoč iz prejšnjih dveh odstavkov obsega zlasti pojasnila o ukrepih za zavarovanje zbirk osebnih podatkov in funkcionalnostih aplikacije.
7.23 V kolikor posameznik, na katerega se podatki nanašajo, naslovi zahtevo za vpogled, popravek ali izbris neposredno na Vasco, ta nemudoma najkasneje pa v roku dveh (2) delovnih dni obvesti Lastnika/Plačnika ter počaka na njegova pisna navodila.
7.24 Vasco bo osebne podatke, katerih upravljavec je Lastnik/ Plačnik, obdeloval le v času veljavnosti te pogodbe in le toliko časa, kolikor bi jih smel Lastnik/Plačnik.
7.25 Lastnik/Plačnik o prenehanju pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov po tej pogodbi nemudoma, najkasneje pa v roku 72 ur, obvesti Vasco.
7.26 Vasco po navodilu Lastnika/Plačnika, v vsakem primeru pa po prenehanju veljavnosti te pogodbe, Lastniku/Plačniku vrne vse podatke v razumnem času, vendar ne kasneje kot v 30 dneh od prejema navodila oziroma prenehanja izvajanja storitev po teh splošnih pogojih.
7.27 Vasco v roku iz prejšnjega odstavka morebitne kopije osebnih podatkov nepovratno uniči, razen če je po zakonu dolžan podatke hraniti dlje.
8. Omejitev odgovornosti Vasco
Uporabniki in Lastniki/Plačniki se strinjajo, da uporabljajo aplikacijo mVasco na lastno odgovornost.
Celotna odgovornost Vasco za kakršenkoli škodni primer je omejena z zneskom Licenčnine, ki ga je Lastnik/Plačnik plačal za uporabo mVasco za mesec, v katerem je Vasco obvestil o škodnem primeru. Vasco, njegovi distributerji, prodajalci ali dobavitelji ne odgovarjajo za nobeno posredno, posebno, naključno ali posledično škodo (vključno, vendar ne omejeno na izgubljeni dobiček, dohodke, investicije, dobro ime), ki izhaja iz uporabe aplikacije mVascob oziroma povezanih spletnih aplikacij, produktov ali storitev ali je z njihovo uporabo povezana. Navedena omejitev velja tudi v primeru, če je bil Vasco seznanjen z možnostjo nastanka takšne škode. Ta omejitev odgovornosti vključuje (vendar s tem ni omejena): prenos virusov, okvaro strojne opreme, napake v povezavi, zlorabo ali krajo uporabniške identitete.
V nobenem primeru Vasco ne odgovarja za nobeno izgubo ali škodo, ki bi nastala zaradi tega, ker se je Uporabnik ali Lastnik/Plačnik zanesel na informacije, produkte ali storitve, objavljene v aplikaciji mVasco ali povezanih spletnih aplikacijah, produktih ali storitvah.
Vsi zahtevki zaradi kakršnihkoli napak ali kršitev, ki so posledica ravnanja tretjih oseb, glede katerih so objavljene informacije v aplikaciji mVasco, se uveljavljajo izključno proti tem osebam.
9. Splošne določbe
9.1 Vasco ima pravico enostransko spreminjati Splošne pogoje ter spremembe Splošnih pogojev objaviti najmanj 30 dni pred pričetkom njihove veljave.
9.2 Če Uporabnik ali Lastnik/Plačnik kršita Splošne pogoje, lahko Vasco onemogoči uporabo aplikacije mVasco.
9.3 V primeru spora v zvezi s katerokoli določbo licenčne pogodbe je pristojno stvarno pristojno sodišče v Kranju, uporabi pa se pravo Republike Slovenije.