Obvestilo – Vasco podpora

Objavljeno 16. marca 2020

V luči najnovejših dogodkov in odločitev vlade Republike Slovenije v povezavi s širitvijo virusa Covid-19 (Korona virus), smo se v podjetju Vasco d.o.o. odločili, da bomo do nadaljnjega nudili pomoč strankam od doma. Vsem strankam, ki nas potrebujejo, bomo torej na voljo tudi v tednih, ki sledijo, le, da bo naš prvi kontakt nekoliko drugačen, kot ste bili vajeni do sedaj.

Vse, ki potrebujete našo pomoč, prosimo, da nam PIŠETE na elektronski naslov:

info@vasco.si

Pri tem prosimo, da v sporočilu skušate dobro opisati napako in seveda v kateremu programu imate težave. Ne pozabite na lastne kontaktne podatke.

Naša pomoč bo v delovnem času (7.30 – 15.45, z izjemo malice med 10.30 in 11.15) redno preverjala vsa dohodna elektronska sporočila in vam na njih odgovarjala oz. vas poklicala (mogoča bo tudi ISL oddaljena povezava). Klicali vas bomo iz skrite številke.

Hvala za razumevanje in upamo, da skupaj prebrodimo nastale težave čim prej.

 

Brezplačna uporaba Dokumentnega sistema

Poleg spremembe dela naše pomoči, smo se odločili tudi  VSEM našim strankam (pogodbenim in najemom) ponuditi dvomesečno brezplačno uporabo našega Dokumentnega sistema. Sistem je namenjen široki uporabi v različnih računovodskih programih (Knjiga prejetih faktur, Glavna knjiga, Fakturiranje,..) in omogoča skeniranje dokumentov, pripenjanje datotek, razvrščanje v mape in še marsikaj drugega. Z njim imate dokumente kadarkoli na voljo v samih programih, lahko jih pregledujete sami ali tudi pošiljate v računovodstvo. Po dveh mesecih uporabe se boste lahko odločili ali sistem kupite/najamete (možnost je odvisna od statusa vaših trenutnih programov) ali pa bo sam prenehal delovati. Tudi, če se sistema ne odločite kupiti, boste dokumente, ki ste jih vnesli v teh dveh mesecih, videli tudi naprej.

V primeru, da vas ponudba zanima, nam pišite na info@vasco.si in vas pokličemo, ter se domenimo za namestitev in telefonsko predstavitev/uvajanje.

 

E.vasco.si izmenjava dokumentov

Verjetno obstaja še veliko računovodskih servisov, katerim stranke nosijo dokumente. Seveda je v času karantene to zelo nevarno, nezaželjeno in hkrati neodgovorno do celotne družbe. V Vasco d.o.o. imamo za ta namen razvit portal za izmenjavo dokumentov. Računovodski servis na svojih servisnih straneh (servis.vasco.si) odpre predal. Stranka na portal e.vasco.si naloži dokumente (server je v našem podjetju). Nalaganje je enostavno, dokumente pa je možno tudi slikati s telefonom in poslati. Računovodski servis dobi takoj obvestilo, da ga čakajo neprevzeti dokumenti, seveda pa tudi dobi informacijo, katero podjetje je preneslo dokumente, tako da ni potrebno preverjati vsake baze posebej. Dokumente sprejmete v GKW ali KPFW.

Mogoče boste rekli, sej lahko dokumente pošljejo tudi po e-mailu. Ja, res je, ampak prevzem je v primeru servisa e.vasco.si enostavnejši, saj ni potrebno dokumentov odpenjati iz e-sporočila in jih uvažati v naš program. To lahko stori kdorkoli, tudi če dela od doma. Za tako nalaganje potrebujete le Dokumentni sistem. Če ga nimate, ga imate lahko dva meseca povsem brezplačno in brez kakršnekoli obveznosti in drobnega tiska. Nalaganje dokumentov je povsem brezplačno in brezplačno bo tudi, ko bomo že vsi zdravi.

Podrobnejša navodila tako za sprejemanje, kot pošiljanje dokumentov smo pripravili na naslovu https://www.vasco.si/podpora/portal-e-vasco-si-elektronska-izmenjava-dokumentov/