Najprej določimo od..do kdaj bi radi pregledali dopust, lahko nastavimo pregled za samo enega delavca, če pustimo prazno, bo zajel vse delavce. Potem izberemo kakšen dopust (Ves dopust, Porabljen ali Planiran dopust) naj prikaže in potrdimo.
Tudi na pregledu dopusta si lahko določimo obdobje (lahko za več mesecev), delavca in vrsto dopusta, za katerega želimo izpis. Program na ekran prikaže podatke glede na izbrane kriterije:
Porabljen – zeleno označena polja predstavljajo porabljen/koriščen dopust.
Planiran – modro označena polja predstavljajo planiran dopust (na vnosu dopusta pri delavcu obkljukano polje »V planu«).
Izredni – rdeče označena polja predstavljajo izredni dopust (na vnosu dopusta obkljukano polje »Izredni dopust«).
Prikazani so delavci z vnesenimi podatki za izbrano obdobje. Če na tem pregledu kliknemo na gumb F5 Tiskaj, program izpiše tabelo s prikazanimi dnevi v mesecu in označenimi polji:
X – porabljen dopust
P – planiran dopust
I – izredni dopust
K.2.5. Pregled odsotnosti
K.2.8. Stanje dopusta