Ko zaključite z obračunom vas v tem meniju čakajo vsi računi za katere ste na plačnikih označili, da želijo prejeti eRačun.
Prvi zavihek: 1. Pripravljeni eRačuni
Na tem zavihku se nam prikažejo vsi še neposlane eRačune. Račune pošljete s klikom na “Pošlji račun” če želite poslati le račun na kateremu ste postavljeni ali pa “Pošlji vse račune” če želite na enkrat poslati vse račune na seznamu.
Ob kliku na enega izmed teh dveh gumbov se odpre okno kjer vpišete:
- Če ste javni sektor: v polje “UJPnet geslo” geslo s katerim dostopate do UJPnet. V polju “Izbira certifikata (Windows shramba)” izberite certifikat s katerim se prijavljate na UJPnet.
- Če ste zasebni sektor: v polje “ZZI uporabnik” vpišete uporabniško ime s katerim se prijavljate na ZZI – torej v BizBox predal. V polje “ZZI geslo” vpišete geslo VizBox predala. V polju “Izbira certifikata (Windows shramba)” izberite certifikat s katerim želite eRačun podpisat.
Pošiljanje zaključite z “F9 Potrdi”. V kolikor imate na certifikatu zahtevan vnos gesla vas bo program vprašal še po geslu certifikata v nasprotnem primeru bo direktno nadaljeval z pošiljanjem.
Drugi zavihek: 2. Poslani eRačuni
Na tem zavihku lahko pregledate že poslane eRačune. Za katero obdobje se vam bojo prikazali poslani računi določite s klikom na gumb “Filter“. Odpre se okno kjer vpišete obdobje – od/do datuma. Po vnosu datuma in potrditvi z F9 se vam v tabeli prikažejo poslani eRačuni.
Pri tem pregledu računov vam je pomemben predvsem stolpec “STANJE“. Status napisan v tem stolpcu nam pove če je bilo pošiljanje računov uspešno. V našem primeru na sliki imajo vsi računi status “POSLAN NA UJP” kar pomeni, da smo račun uspešno poslali naprej. V spodnjem delu najdete še gumbe za ponovno pošiljanje eRačuna “Ponovno pošlji“. Gumb “Preveri dostavo” pa vam ponovno preveri status računa in stanje zapiše v stolpec “STANJE”
Tretji. zavihek: 3. Napake pri pošiljanju
V kolikor je pri pošiljanju eRačuna prišlo do napake boste te lahko preverili na tem zavihku. V tabeli v zgornji polovici okna se pojavi seznam vseh napak. Če želimo pregledati napake za daljše preteklo obdobje lahko uporabimo gumb “Filter” (po enakem postopku kot smo opisali že v prejšnji točki). Ob kliku na napako za posamezni račun se vam daljši opis napake izpiše v spodnjem delu okna.
5.2.7 Pošiljanje e-računov
5.2.7.2 E-računi (mail, banke)