Dokumentni sistem

Po namestitvi sistema je mogoče v različnih Vasco aplikacijah skenirati in povezovati dokumente (Glavna knjiga, Knjiga prejetih faktur, Fakturiranje,…). Dokumentni sistem je primernejši za večja podjetja, ki imajo veliko količino dokumentov, saj je mogoče s pomočjo kod in razvrščevalnih map delati pregledneje in hitreje.

Glavne funkcije:

  • skeniranje dokumentov,
  • skeniranje dokumentov v povezavi z E-pošto,
  • urejanje skeniranih dokumentov,
  • ročno povezovanje skenov z dokumenti,
  • avtomatsko povezovanje skenov z dokumenti preko nalepk,
  • tiskanje nalepk s črtno kodo,
  • skeniranje z OCR prepoznavo,
  • iskanje dokumentov po OCR,
  • drevesna razporeditev map,
  • razvrščanje, pripenjanje skeniranih dokumentov po mapah, in ostalih programih (na knjižbe, osnovna sredstva, delavce,..),
  • pregledi po dokumentih in mapah,
  • shranitev OCR teksta v bazo,
  • iskanje dokumentov po OCR,
  • dodajanje drugih prilog,
  • predogled skena dokumenta v različnih operacijah in menijih.