Uporabniki e-računov (javni sektor)

Objavljeno 27. marca 2017

Ministrstvo za finance je pred dnevi vsem proračunskih uporabnikom poslalo dopis oz. vabilo k predložitvi pooblastila za izvedbo skupnega javnega naročila za storitev zajema in hrambe računov in spremljevalnih dokumentov v elektronski obliki (št. 4302–1/ 2017-3) za obdobje 60 mesecev od 19.11.2017 do 18.11.2022 .

Večina proračunskih uporabnikov bi morala imeti že urejeno eHrambo za svoje eDokumente, kar pomeni, da dopis lahko ignorirate oz. preverite veljavnost morebitnih obstoječih pogodb z izbranim ponudnikom eHrambe. Za ostale, ki eHrambe še nimate urejene, pa je izbira ponudnika hrambe oz. odločitev o pristopu k skupnemu javnemu naročilu, prosta.

Vasco d.o.o. podpira izvoz eDokumentov iz programa Glavna knjiga do ponudnika, ki je bil izbran na prvem razpisu – Pošte Slovenije. Modul stane v programu Gkw 400 EUR + DDV, dodatnega mesečnega stroška pa ne obračunavamo. Za vklop nas kontaktirate na info@vasco.si ali 04 2791 200.

Podpiramo tudi brezplačni izvoz eDokumentov k ponudnikoma Logitus in Logos. Za vklop storitve hrambe pri podjetju Logitus, kontaktirate direktno njih in vam uredijo vse potrebno. Za vklop hrambe pri Logitus d.o.o. pa uredite vklop najprej pri njih, nato pa še pri Vasco d.o.o.

Cenik hrambe eDokumentov je na voljo pri ponudnikih Pošta Slovenije, Logitus d.o.o. in Logos d.o.o.

Ob tem naj še razložimo razliko med shranjenimi e-računi v Vasco programih (Dokumentni sistem) in dolgoročno arhiviranih e-računih v eHrambi Pošte Slovenije, Logitusa ali Logosa. Zakon uporabnika zavezuje k dolgoročni hrambi eDokumentov  pri arhivarju, ki je potrjen s strani Arhiva RS. Ni dovolj, da so eDokumenti shranjeni v našem dokumentnem sistemu, pač pa morajo biti tudi v uradno potrjenemu arhivu.