VRTEC – poročanje občinam dodatnih podatkov za namene vlaganja zahtevkov na MIZŠ
Objavljeno 10. novembra 2020
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport je 04.11.2020 objavilo NAVODILO ZA PRIPRAVO ZAHTEVKOV št. 6030-2/2020/26, kjer iz prve točke izhaja, da je potrebno občinam poročati za obdobje od 01. oktobra do 23. oktobra 2020 ločeno, podatke o obračunanih odsotnostih zaradi COVID-19 in ločeno podatke o obračunani odsotnosti (ne glede na razlog odsotnosti) od 26. oktobra do 30. oktobra 2020, za namene vlaganja občinskih zahtevkov na MIZŠ.
Sporočamo vam, da bo danes 10. okrobra tekom dneva, predvidoma že v dopoldanskem času, na voljo verzija in dodatna navodila za pripravo takih izpisov.
!! OPOZORILO: Izpisi, ki jih navajamo, da bodo pripravljeni v današnji verziji, bodo delovali pravilno le v kolikor ste se dosledno držali navodil, ki smo vam jih že podali v obvestilu 30.10.2020. Obvestilo se nahaja na tej povezavi. Na kratko pa jih povzemamo spodaj:
- Staršu priznate zaprt vrtec v kolikor ima starš dokument iz katerega to tudi sledi. Zaprt vrtec vnesete v koledar zaprtega vrtca.
- V kolikor starš takega dokumenta nima in otroka ni bilo v vrtec, otroku priznate redno odsotnost (če je ta bila glede na pravila vrtca pravilno, pravočasno sporočena) in jo vnesete v koledar redne odsotnosti (torej starš plača oskrbnino zmanjšano za redno odsotnost, občina pa plača v svojem deležu)
- Od 26. 10. 2020 pa velja, da se vsem otrokom prizna zaprt vrtec, razen tistim, ki so v vrtec prišli. Ker vrtec ni bil zaprt za vse otroke morate za čas, ko se otroku prizna zaprt vrtec to vnesti v koledar zaprtega vrtca. Za lažji in hitrejši vnos v koledar si lahko pomagate z MAJSKIMI navodili, kjer smo te možnosti opisali in napisali navodila. Sama navodila najdete na tej povezavi – OBVESTILA MAJ 2020.